utorok 29. apríla 2014

Moja najlepšia kamarátka

Mala som množstvo najlepších kamarátiek, no ani jedna nieje taká, aká si ty. S nimi som prežila zamozrejme taktiež veľa, ale potom som zistila, že je v nich aj faloš a klamstvo a nahnevalo ma to. Keď sme sa prvykrát stretli na tanečnej, nikoho som nepoznala. Sedela som sama v šatni a ty si ma zavolala sadnúť si k vám. Postupne sme sa nejak začali kamarátiť a stretávať. Prv to bolo s tou skupinou pamätáš ? Prišla si ku mne a skúšali sme od Justina Biebera Mistletoe v zime v Decembri, keď bol sneh. Potom o týždeň na to sme volali do štúdia a neskutočne sa tešili, ale tvoja mamka nechcela aby ste tam šli. Nahnevala som sa na teba ale potom to nejak prešlo. Postupom času sme si viac a viac začali rozumieť. Povedali sme si, že nebudeme najlepšie kamarátky, pretože už sme zažili veľa falošne s našími bývalými najlepšími kamarátkami - veď poznáme. Ale jednoducho sme sa začali viac stretávať a nedalo sa, aby sme najlepšími kamarátkami neboli. Prešlo už veľa dní, týždňov, mesiacov od vtedy čo sme sa prvykrát spoznali, a ja som nesmierne rada, že som ťa spoznala. Si ako ja. Máme svoje výhody a nevýhody, nikdy sa nehádame, skôr si vymeníme názory. Si ako moja sestra. Mam ťa veľmi rada a ďakujem, že mi pomáhaš pri tých najhorších chvíľach, že sa ma zastaneš a že mi neklameš. Nemysli si, že ja nechcem aby si si splnila sen v Outbreaku. Ja vám držím palce. Predsa keby som nechcela, tak nejdem pozrieť na battle. Ale niekedy si treba uvedomiť, aby potom nebolo neskoro, že v tvojom živote existujú aj priatelia a rodina a kopec iných vecí, na ktorých nesmieš zabúdať. To je len ponaučenie do budúcnosti. Neviem ti povedať, ktorý bol najlepší zážitok s tebou, lebo ich je neskutočne veľa. Ale medzi najlepšie patrí Maďarsko aj s tvojími bratrancami a keď si u mňa spala :*

PS: Jedna mama by nás nezvládla, tak sme sa narodili pre 2 mamky.
    Dobrý kamarát ťa do väzenia príde pozrieť, ale najlepší vo väzení s tebou sedí a hovorí toto sme doj*bali xDDD <333


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára